Wersja nieobowiązująca z dnia
Wydawanie zezwoleń na zbieranie zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych
Nazwa sprawy:
Wydawanie zezwoleń na zbieranie zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnychTermin załatwienia:
W ciągu miesiąca od dnia złożenia kompletnego wniosku, a sprawy szczególnie skomplikowanej w ciągu 2 miesięcy od dnia złożenia kompletnego wniosku.Osoba kontaktowa:
Agnieszka Rzymowska – Kierownik Biura Gospodarki OdpadamiJolanta Karwacka - Inspektor
Marta Pikus - Inspektor
Marta Kirklewska-Gosik -Inspektor
Telefon kontaktowy:
89 512 54 6689 512 54 61
89 512 54 62
Miejsce załatwienia i odbioru:
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko -MazurskiegoDepartament Ochrony Środowiska
Biuro Gospodarki Odpadami
ul. Głowackiego 17
10-447 Olsztyn
Sposób załatwienia:
W drodze decyzji administracyjnejWymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zezwolenia na zbieranie zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych powinien zawierać:- numer identyfikacji podatkowej (NIP) i numer REGON posiadacza odpadów, o ile został nadany;
- wyszczególnienie rodzajów odpadów przewidzianych do zbierania;
- oznaczenie miejsca zbierania odpadów;
- wskazanie miejsca i sposobu magazynowania oraz rodzaju magazynowanych odpadów;
- szczegółowy opis stosowanej metody lub metod zbierania odpadów;
- przedstawienie możliwości technicznych i organizacyjnych pozwalających należycie wykonywać działalność w zakresie zbierania odpadów, ze szczególnym uwzględnieniem kwalifikacji zawodowych lub przeszkolenia pracowników oraz liczby i jakości posiadanych instalacji i urządzeń odpowiadających wymaganiom ochrony środowiska;
- oznaczenie przewidywanego okresu wykonywania działalności w zakresie zbierania odpadów;
- opis czynności podejmowanych w ramach monitorowania i kontroli działalności objętej zezwoleniem;
- opis czynności, które zostaną podjęte w przypadku zakończenia działalności objętej zezwoleniem i związanej z tym ochrony terenu, na którym działalność ta była prowadzona;
- informacje wymagane na podstawie odrębnych przepisów.
Opłaty:
Do wniosku należy również dołączyć dowód opłaty skarbowej w wysokości 616,00 zł. (zgodnie z ustawą z dnia 6 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 ze zm.) Opłatę skarbową należy wnieść na konto Urzędu Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 – 101 Olsztyn:Bank Handlowy w Warszawie S.A.
20 1030 1218 0000 0000 9040 1513