Wersja archiwalna z dnia
Wydawanie zaświadczeń o wpisie do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Termin załatwienia
7 dni
Osoba kontaktowa
Ewelina Kuper-Pińska
Miejsce załatwienia
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Departament Turystyki i Sportu
ul. Mariańska 3
10-052 Olsztyn
lub wysyłka pocztowa
Telefon kontaktowy
89 521 69 08
Sposób załatwienia
Wydanie zaświadczenia
Miejsce odbioru
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Departament Turystyki i Sportu
ul. Mariańska 3
10-052 Olsztyn
lub wysyłka pocztowa
Wymagane Dokumenty
- Wniosek
- Oświadczenie
- Opłata skarbowa
- Zabezpieczenie finansowe (Gwarancja bankowa lub Gwarancja ubezpieczeniowa, lub Umowa ubezpieczenia na rzecz klientów)
Czas realizacji
7 dni
Opłaty
- 514 zł - opłata za wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Województwa Warmińsko-Mazurskiego,
- 257 zł - opłata za wydanie zaświadczenia o zmianie wpisu do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych przy rozszerzeniu zakresu prowadzonej działalności,
- 17 zł - opłata za wydanie zaświadczenia o zmianie wpisu do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych w przypadku innych zmian.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1553, ze zm.),
- Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1829, ze zm.),
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1827, ze zm.),
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 t. j.).