Wersja nieobowiązująca z dnia
Wydawanie decyzji o przeniesieniu praw i obowiązków wynikających z decyzji dotyczących składowiska odpadów na rzecz podmiotu zainteresowanego przejęciem składowiska odpadów
Termin załatwienia:
W ciągu miesiąca od dnia złożenia kompletnego wniosku, a sprawy szczególnie skomplikowanej w ciągu 2 miesięcy od dnia złożenia kompletnego wniosku.Osoba kontaktowa:
Agnieszka Rzymowska – Kierownik Biura Gospodarki OdpadamiJolanta Karwacka - Inspektor
Marta Pikus - Inspektor
Marta Kirklewska-Gosik -Inspektor
Telefon kontaktowy:
89 512 54 6689 512 54 61
89 512 54 62
Miejsce załatwienia i odbioru:
Urząd Marszałkowski WojewództwaWarmińsko-Mazurskiego
Departament Ochrony Środowiska
Biuro Gospodarki Odpadami
ul. Głowackiego 17
10-447 Olsztyn
Sposób załatwienia:
W drodze decyzji administracyjnejWymagane dokumenty:
Przeniesienie praw i obowiązków następuje na wniosek podmiotu zainteresowanego przejęciem składowiska odpadów.Do wniosku dotyczącego przeniesienia praw i obowiązków dołącza się pisemne oświadczenia o wyrażeniu zgody przez:
- podmiot zainteresowany przejęciem składowiska odpadów – na przyjęcie wszystkich praw i obowiązków zawartych w decyzjach dotyczących składowiska odpadów,
- zarządzającego dotychczas składowiskiem odpadów – na przejęcie składowiska odpadów przez podmiot, o którym mowa w pkt 1, a także dokumenty i oświadczenia potwierdzające możliwość prawidłowego wykonywania obowiązków wynikających z decyzji dotyczących składowiska odpadów.
Warunkiem przejęcia składowiska odpadów jest ustanowienie zabezpieczenia roszczeń przez podmiot zainteresowany przejęciem składowiska odpadów.
Opłaty:
Do wniosku należy również dołączyć dowód opłaty skarbowej w wysokości 259,00 zł. (zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej Dz. U. z 2014 r. poz. 1628 ze zm.). Opłatę skarbową należy wnieść na konto Urzędu Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 – 101 Olsztyn:Bank Handlowy w Warszawie S.A.
20 1030 1218 0000 0000 9040 1513