Wersja nieobowiązująca z dnia
Wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne
Termin załatwienia:
W terminie 7 dni od dnia złożenia wymaganych dokumentów.Osoba kontaktowa:
Barbara MinkoMiejsce załatwienia:
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w OlsztynieDepartament Infrastruktury i Geodezji
ul. Głowackiego 17
10-447 Olsztyn
Telefon kontaktowy:
(89) 512 59 33Sposób załatwienia:
Zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne.Miejsce odbioru:
Departament Infrastruktury i Geodezjiul. Głowackiego 17
10-447 Olsztyn
lub
zaświadczenie przekazywane jest do zainteresowanego podmiotu
Wymagane Dokumenty:
Przedsiębiorca produkujący tablice rejestracyjne na terenie województwa warmińsko – mazurskiego i ubiegający się o wpis do rejestru zobowiązany jest złożyć:- Wniosek o wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne.
- Oświadczenie o posiadaniu certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
- Zaświadczenie lub oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub przestępstwo przeciwko dokumentom:
- przedsiębiorcy, jeżeli jest on osobą fizyczną,
- osób - członków władz organów osoby prawnej lub nieposiadającej osobowości prawnej jednostki organizacyjnej. - Oświadczenie o następującej treści:
,,Oświadczam, że:
- dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru są kompletne i zgodne z prawdą;
- znane mi są i spełniam szczególne warunki wykonywania działalności, o której mowa w art. 75 a ust.1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym;
- posiadam aktualny dokument określający status jednostki będącej osobą prawną lub nieposiadającą osobowości prawnej jednostką organizacyjną albo dokument stwierdzający tożsamość w przypadku osoby fizycznej”.
Opłaty i sposób ich wnoszenia:
Za wydanie zaświadczenia o wpisie w rejestrze przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne - 17 zł.
Należną opłatę skarbową należy uiścić na konto: Urząd Miasta Olsztyna, Plac Jana Pawła II, 10 – 101 Olsztyn – Wydział Podatków i Opłat
Nr konta: 63 1020 3541 0000 5002 0290 3227 PKO Bank Polski S.A.
Sposób złożenia dokumentów:
Pocztą na adres:
Departament Infrastruktury i Geodezji
ul. Głowackiego 17
10-447 Olsztyn
lub osobiście: sekretariat departamentu nr pokoju 210
Departament Infrastruktury i Geodezji
ul. Głowackiego 17
10-447 Olsztyn
lub osobiście: sekretariat departamentu nr pokoju 210
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym
- Ustawa z dnia 2 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej
- Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. z 2020 r. poz. 717).